Brusinkový jogurt v médiích

Zprávy o tak unikátní novince, jakou bezesporu je smetanový jogurt s brusinkovou příchutí, jsme si samozřejmě nenechali pro sebe.

Součástí promo aktivit k novince v portfoliu Choceňské mlékárny, tedy novému smetanovému jogurtu s unikátní brusinkovou příchutí (se kterou jsme přišli jako první v ČR), byla i tématická PR kampaň.

Tiskové zprávy a informace o "brusince" se během léta a začátkem podzimu 2012 objevovaly jak v online tak i v tištěných médiích. Na internetu se nám věnovaly mj. servery GastroPlus, SvětPotravin či Web o zdraví.

Z tiskových periodik o novém jogurtu na trhu informoval např. Obchod a finance, Apetit, Glanc, Claudia, Dieta, týdeník Květy nebo Chvilka pro tebe.
Máte-li i vy chvilku pro nás, výběr z realizovaných výstupů najdete v PDF sumáři níže.

A pokud jste brusinku ještě nevyzkoušeli ---- vřele doporučujeme! :)

Pošlete nám svůj recept

ico-forkspoon.png Vyzkoušeli jste zajímavý recept z našich produktů? Budeme rádi, pokud se s námi (a dalšími spotřebiteli) podělíte!

více

Fórum

ico-help.png Máte dotaz? Chcete poslat připomínku? Není Vám něco jasné? Využijte naši poradnu…

více

servisní firma: logo-accom_zapati.png | produkty: logo-kapucin.png logo-chocenskamlekarna.png logo-bobik.png logo-nutrila.png logo-schutidotoho.png